Roadtrip til Stryn

For å komme meg litt bort fra hverdagen her hjemme bestemte jeg meg for å bli med Kathrine hjem til Stryn (Innvik) en langhelg. Så vi satte oss i bilen 22.juli lettere lamslåtte av alt som hadde skjedd tidligere på dagen. Så den koselig helgen vi skulle prøve å få startet ikke så koselig.
Men litt kos klarte vi da og ha for det om. I hvert fall frem til mandagen, dagen før jeg skulle kjøre ned til Oslo alene. Vi skulle bare en liten tur inn til Stryn for å titte i butikkene, men vi kom oss aldri så langt. På veien inn til Stryn ble vi presset av veien av en buss og bilen gikk selvfølgelig (med den utrolige flaksen jeg har om dag) rett til helvete. Så det ble fly hjem igjen på tirsdagen og bilen min står fremdeles på verksted i Stryn. Og er en av de boblene jeg må prøve å få putta i en boks og lagt vekk. 
Skal jeg fikse den? Skal jeg vrake den? Hva skal jeg gjøre med den? Jeg savner bilen min... :(

Noen bilder fra turen vår :)














1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder! Fantastisk vakkert dette langstrakte land.

    Jeg tror jeg hadde blitt lam uten bilen min... så jeg forstår deg godt!


    Nydelig augustonsdag til deg!
    Stor god klem!

    SvarSlett