3 dager til på jobb før ferien

Og jeg kjenner at det gleder jeg meg max til!! Den ferien kunne virkelig ikke kommet på et bedre tidspunkt enn akkurat nå!! Men før ferie har jeg en rekke ting som skal gjøres og da passa det seg hvert fall ikke at jeg våknet i dag tidlig med den verste hodepinen, såreste halsen og tetteste nesa i verden!!
Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå!
Jeg har deadline på medlemsbladet jeg lager layout på i kveld/morgen tidlig, jeg har tre vakter igjen på jobb, jeg har 500 bryllupsbilder som skal gåes igjennom og sendes til brudeparet, jeg må ut i butikker og handle inn det siste jeg trenger til reisen og det hadde ikke gjort noe med litt sosialt liv ved siden av dette igjen.
Så nå har jeg proppet i meg noe smertestillende, og mens jeg venter på at de skal kicke inn sprayer jeg nesa full med saltvann og nyser og hoster til den store gullmedaljen.. Får håpe det bare er en endagers greie og at jeg våkner kvikk og rask i morgen! haha

Vel vel, jeg får jobbe videre med dette medlemsbladet så jeg får lagt meg en gang i løpet av kvelden!
Håper alle har hatt en finfin tirsdag!

1 kommentar:

  1. You wonderwoman! Husk å ta vare på deg selv også!

    Kose deg masse på ferie :)

    Jeg har vært på stoff&stil i dag og skal igang med prosjekt spisestuestoler. Får håpe det blir bra :)

    Fabelaktig tirsdagskveld til deg!
    Klemklem

    SvarSlett