Hello verden!

Det har vært godt med en bloggpause, selv om jeg fremdeles går rundt og er "lost", mye henger fremdeles i luften og jeg prøver å hente ned ting og få orden, men det som fikk meg mest til ikke orke blogge eller gjøre noe fornuftig har jeg fått svar på. Og uansett hvor forbredt jeg egentlig var på det, så svei det og gjorde så jævlig vondt! Men jeg skal putte det i en boks og legge den på et sted hvor jeg, ikke skal glemme det, men slippe tenke mer på det!
Så skal jeg ta fatt på alle de andre boblene som svever rundt og dag for dag putte det i bokser og legge de bort. Helt til alt er fint og ryddig og jeg kan begynne å være til stede i verden igjen og ikke svimle rundt i en koma-verden som en annen skygge av meg selv.



1 kommentar:

  1. Hei vennen!
    Så hyggelig med en lyd fra deg :) Men det var ikke kos å høre at alt ikke er som det skal. Håper det ordner seg!

    Ønsker deg en herlig tirsdag! Her skinner solen og en iskaffe er allerede drukket :)

    Nyt tirsdagen!
    Klemklem

    SvarSlett