Veien til friskus - dag 1

 Ja, jeg vet jeg egentlig ikke skal trene styrke :p MEN en økt i uka må jeg da få lov til?? Så i dag trente jeg med Lisa og vi tok oss en mage/ben økt og vi tok oss max ut og nå er jeg deilig sliten i kroppen!! Blir spennende å se om jeg klarer å stå opp i morgen. hehe Kjenner allerede at jeg begynner å bli støl i beina. Men det er sånn det skal være, man skal kjenne at man har trent! =D

Ny rekord på benpress i dag også, må jo bare få skryte litt av det :p 136kg. Tok 1 serie på 8 rep, men kunne lett klart flere serier. Men greit å ikke ta helt av heller :p




 (found)

Nu skal jeg dytte i meg litt mat før det blir kvelden! :)

2 kommentarer:

  1. Flinka! Jeg klarer ikke å trene i studio dessverre... Må ut å løpe jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Skulle ønske jeg kunne ut å løpe, alt hadde vært mye lettere da, men med kronisk betennelse i begge leggene så blir det vanskelig! :(

    SvarSlett