Hodepine fra Hell

Våkna i 8 tiden i dag, og fikk ikke sove igjen, så jeg tok like gjerne frem pc'n og begynte å lese til eksamen. Greit å gjøre noe fornuftig når man først er våken så tidlig! :p Hørte de andre jeg bor med våkne, og dra på jobb og flyttet meg ned i stua. Fikk holdt på noen timer til før jeg fikk en helt sinnsyk hodepine, og måtte bare klappe igjen pc'n, gå opp på rommet mitt igjen og gjøre det så mørkt som mulig, bare det lille grønne lyset på mobilen min som forteller at den er ferdig ladet gjorde så det verket mer i hodet...  Blei ikke litt lyssky da vel... arg... Prøvde å sove litt i håp om at det skulle hjelpe, men den gang ei. Har kastet i meg flere liter med vann, tatt noen piller, tatt meg et bad, men hodepinen er der enda!! Og det er så jævlig irriterende!!! Den har blitt bedre, men den er plagsom og jeg har virkelig ikke tid til å ha sånn hodepine nå!! Jeg må jo lese!!! jeg har masse å lese!!!  Nå skal jeg gjøre et siste forsøk på med "hvetesekken" min og håpe det hjelper...



Håper alle dere andre har en MYE bedre lørdag enn meg!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar