Man vet ikke hvor mye man faktisk savner det før man gjør det igjen...

Var egentlig dø-sliten etter jobb på lørdag, men jeg var fast bestemt på å dra og møte Lisa-pusen min!
Så etter jobb dro jeg hjem, tok meg en oppfriskende dusj, dro på meg finstasen, klinte litt sminke i ansiktet, satte opp håret og fant frem de høyeste hælene i skapet. Sånn tilfelle vi fant ut at vi skulle dra ut! :p Og etter to bokser cider og en flaske Dompo <3 dro vi jo selvfølgelig ut! =)
Ute traff vi helt tilfeldig på søta vår Mari som var på utdrikkningslag. Og det var super koselig!! Vi vrikket oss rundt på dansegulvet, supa i oss ett par WooWoo drinker og kastet i oss et par shotter!! 
Timene løp i fra oss, og nattmaten var borte og vi sto brått ute i øspøsene regnvær og jaktet taxi. Hvor ble det av tiden, liksom?! Jeg var jo virkelig ikke klar for at det skulle ta slutt!!!


Men herregud som jeg har savnet det! Dansinga med Lisa og Mari, sove på den STOOORE hotellputa hjemme hos Lisa og våkne med såre øyne og hårball i halsen pga pusekatten. Og krampene under føttene og et større kne på søndag gjorde virkelig INGENTING!!! For jeg hadde det så vanvittig moro, og det var så fantastisk å være ute med Lisa og Mari igjen!!!



Så nå går jeg bare rundt i en slags lykkerus og venter på morgendagen når vi samles igjen!! Det blir så bra det, jeg bare vet det!!! Samma med alt annet, jeg skal være sammen jentene mine og vi skal ha det fantastisk! <3

1 kommentar:

  1. For ett herlig innlegg :) Det er så viktig å more seg!

    Ønsker deg en nydelig 17.mai!

    Klemklem

    SvarSlett