og så kom sykdommen...

I helgen var vi en fin gjeng som dro på tur til Lillehammer på 30årslag. Var en tur innom Hafjell så noen fikk stått på ski, før vi dro får å se bursdagsbarnet kjøre bob. Hadde det fantastisk morsomt!  Og med litt drikke innabords fant Kathrine og jeg ut at det var veldig lurt å dra ut for å ake en gang etter midnatt! hehe 
Det var kanskje kjempe lurt akkurat der og da, men nå tror jeg kanskje ikke det var så lurt likevel...hehe
Ligger i dette øyeblikket under dyna på sofaen med feber, vondt i øra, tett i nesa og halsen og høres ut som en utslitt pipeleke når jeg prøver å snakke. HURRA!! Så nå er planen rett og slett og bare bli liggende til jeg ikke orker å ligge mer eller det ikke går noe moro på tv lengre. 



2 kommentarer:

  1. Ja aking med alkohol i kroppen er alltid lurt! Og moro =) Synd bare att du har gått å blitt syk :( Liker vi ikke.... God bedring på deg snuppa så krysser jeg fingrerne att du blir rask snart igjen. Stoooor klem!

    SvarSlett