Neida, jeg har ikke glemt dere!

Det bare skjer ikke så fryktelig mye spennende for tiden.. Jeg jobber, jobber, og jobber litt til... Og jobber jeg ikke, er jeg hjemme og sover eller hos Kathrine og ser på film.. Mest det siste egentlig.. hehe Har faktisk ikke sovet så himla mye det siste.. Men nå er det nok, hehe, fra mandag av er det back til jobb, trening, skole og ikke minst SØVN!!! Og da lurer dere sikkert på hvorfor jeg ikke begynner allerede imorgen, men frem til søndag har jeg så mye å få unnagjort at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få tid til alt.. Men det går seg vel til på en eller annen måte! Så mandag neste uke, da begynner et nytt og bedre liv.. igjen.. hehe :) Lover også å komme sterkere tilbake med flere oppdateringer her.. Vil jo ikke miste de få leserne jeg har! :D

Nå skal jeg ta kvelden å prøve og få noen timer søvn før det er opp på jobb igjen.. hehe =)
Nattinatt søte bloggiser! =D

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det har vært litt vel stille :-) Men regnet med at du hadde ett bakeri og drive... hihi!

    Klem

    SvarSlett
  2. :) Da ser vi frem til neste uke! Håper du har det bra, og at du ikke sliter deg ut. Klem :)

    SvarSlett
  3. Ikke lett når man har mye å gjöre... Skal bli spennende å se hva som skjer fremover :)
    Klem

    SvarSlett