Bergen!

Vors hjemme hos Mari, før konserten..


 Jentene på konsert! =)

Dårlig bilde, men det skal være av Karpe Diem.. hehe 

Meg og Mari på konsert.. hehe =) 

 Hvor, hvor, hvor er Willy?? Bilde Mari og de har i stua, råkult!!! =)

 
Hadde lunsj-date med Mari og Sigrunn på Burger King, hehe =)

Fikk kjøpt meg et par nye sko i dag, hihih =) 

 Også måtte vi jo kose oss litt med litt snop, 
lørdag er jo trossalt den stoore godisdagen!! =)

Meg! =p
I morgen blir det kino før jeg skal ta toget hjem igjen..
Men nå, er det natta! =) 

Håper alle har en flott flott helg! =) Blogges!

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som om du har hatt en knall helg :-) Fine sko du har kjøpt deg også.

    Kos deg på kino! Vi skal vi også, senere i kveld!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Må hilse Sigrunn fra meg da (hvis d er samme Sigrunn da :P)
    Stooooor klem :D

    SvarSlett