Sløving, bursdag, jentekveld og dansing

På fredag var det først noen timer med jobb før jeg dro og hentet Therese og Robin. Og vi dro hjem hit. Ikke det at vi hadde planlagt så mye, var heller det at jeg trengte litt selskap, uten å trenge selskap?! Forstå den som kan, hehe.. I hvert fall, vi benket oss foran hver vår data og surfet på nettet, mens vi pratet litt og så ett par filmer på tv. Hadde det innmari koselig i hvert fall! :)

På lørdag var vi, Therese og jeg, en tur på Metro for å kjøpe meg sko, før jeg skulle videre til Asker en liten tur for å hilse på Joakim og Ariel som skulle feire bursdagen sin. Synd jeg ikke fikk vært der hele festen, men var da koselig å hilse på. Får prøve å få til en liten samling som varer litt lengre. Grunnen til at det ble kort var jo fordi jeg skulle til Lisa og sammen Mari og Lisa skulle vi ut på Silver Moitjo for å shake, men der var det jo bare grelle kæller, så vi dro videre til Stopp Pressen, som passet oss mye bedre. Selv var jeg ikke helt i form, men jeg hadde en fabelaktig aften for det! =D Stor kosa meg, selv om jeg ikke fikk shaket så mye som enkelte ønsket! haha ;)

Søndag dro jeg til Nannestad for å være Lisas lille hjelper når hun skulle opptre med magedans!
Og hun gjorde en fantastisk jobb! Kjempe stolt av lille pusen min! Og de utakknemlige dumme damene kan bare gå å legge seg! For du hadde virkelig fortjent både blomster og en stor takk fra scenen! Så igjen, *gi en blomst til Lisa*!

I dag har jeg bare prøvd å slappe mest mulig av, for å få tilbake formen. Har mistet stemmen og er ikke helt i farta, men krysser jo fingrene for at det går over så snart som mulig! =) Var en liten tur på jobben for et sikkerhetskurs, også var det rett hjem til senga igjen. hehe

Vel vel, håper alle har hatt en flott flott helg! Det har i hvert fall jeg! =)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar