Mandag, tirsdag, onsdag....

På mandag tok jeg turen ned til Sørlandet, for på torsdag skal jo Heidi og jeg til Danmark. Så da er det greit å få noen dager i Kr.Sand også, når man først har muligheten. Jeg bestemte meg for å kjøre selv for å slippe å tenke på buss opp igjen til Oslo på søndag etter vi er kommet fra Danmark.
Men jeg skal si deg det, å kjøre fra Oslo til Kr.sand i en bil som sikkert hadde over 35 varmegrader ble en helt vanvittig varm opplevelse!!! Så jeg håper nesten sola er på vei ned når jeg skal hjem igjen! Etter ankomst ble det bare henging hjemme.

Tirsdag var Heidi og jeg en tur på Sørlandsenteret, der fikk vi jo absolutt brukt litt penger før vi dro hjem igjen. jeg kjøpte meg Prinsessen og frosken på dvd så etter middagen spiste vi kake, sjokolademousse og så på Prinsessen og frosken. Veldig koselig da! :)

Og akkurat nå driver Heidi og farger øyenbryna sine, hehe, veldig moro! Håper bare de ikke blir alt for mørke nå da!! (de ble faktisk ikke så verst, tok ikke så lang tid det greiene der, og nå ser man jo at du faktisk har øyenbryn Heidi, gratulerer! ;) )

Da skal jeg sette meg i "stolen" og prøve å bli litt lysere i luggen. Også blir det vel å ta seg en tur ut i det flotte været som er ute. =) Hørte noen rykter om at vi skal møte Svein K i løpet av dagen også. Det blir koselig! Også tror jeg kanskje det ble til at jeg skulle kjøre Ivo til Søgne en eller annen gang i løpet av dagen.
Og etter det får man jo bare se hva dagen/kvelden bringer..
Skal se om jeg ikke får knipsa litt bilder i løpet av dagen også, som jeg kan få slengt ut til dere! =)

Men i mellomtiden ønsker jeg dere alle sammen en flott flott onsdag! =)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar