Helga er snart over og en ny uke står for tur..

Har hatt jobb-helg denne helga, men har da fått vært litt sosial for det om. På fredag var det først jobb så tok jeg meg en tur til Therese. Grillings og drikke sammen Therese, Liv, John Arne, Silje og Kenny sto på planen, men jeg kom for seint til grillingen og jeg lot være å drikke for å kunne kjøre hjem på kvelden. Men jeg hadde det veldig koselig for det. =)
På lørdag var det jobb igjen, før det var å hoppe i festklæra og slenge seg i vei på sommerfest med Ultra. Vi ble busset ut til Ingierstrand hvor festen skulle være på Ingierstrand restaurant. Hadde det fantastisk moro og etter noen timer med dansing, skravling og pilsing ble vi busset tilbake til Triaden. Fine greier! =)
I dag har jeg bare sløva rundt, liggi som et slakt i senga, på verandaen, på sofaen og nå i god stolen.
Tenker jeg skal finne senga igjen om ikke veldig mange minuttene. =)

Uka som kommer:
Mandag: Jobbing på Meny, trene, jobbing hjemme
Tirsdag: Jobbing på Meny, trene
Onsdag: Trene, Kino og jentekveld med jentene :p
Torsdag: Trene, jobbing hjemme
Fredag: Jobbing på Meny
Lørdag: Besøke Ariel og Joakim, møte Lisa og Mari
Søndag: Sløøøve


Håper alle har hatt en super fin helg! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar