Lunsjtid

Ble en litt senere lunsj enn jeg hadde planlagt, men men.. Sånn går det når man blir så opphengt i det man driver med at man helt glemmer tiden.. Nå har jeg sitti og sett igjennom det som er av ledige stillinger både i Oslo og Akershus og har klart å sende inn noen søknader.. Men jeg roper ikke hurra enda! For før jeg dro på ferie hadde jeg også sendt inn en haug med søknader og har bare fått svar fra ett av stedene om at dessverre stillingen er besatt allerede!
Så jeg får nok bare fortsette jakten, for jobb må jeg jo ha, enten jeg vil eller ikke!
- hvis noen av dere der ute tilfeldigvis skulle hatt en jobb til meg, rop ut, for all del!!
Kom endelig igjennom på telefon til legen i dag tidlig også, takk og lov.. Så da slipper jeg å bekymre meg for det noe mer! *puh*

Forøverig skulle jeg jo egentlig til tannlegen i morgen og operere ute en visdomstann, men han ringte meg i dag tidlig og lurte på om jeg ikke kunne komme til tirsdag i steden.. VRÆÆL!
Jeg ville jo bare bli ferdig med det, så jeg slapp å tenke noe mer på det! Men neeeida, dra ut tiden litt til, jeg har jo ikke gruet meg i 2,5 mnd allerede!! DUST!!!

Vel vel, sitter nå og spiser litt frukt og cottage cheese.. mmm.. Godt er det!
Og når det er borte skal jeg vaske litt i kåken her.. Før jeg setter snuta mot treningssenteret!

I kveld skal jeg strikke så det ryker av pinnene.. hihi, gleder meg jo faktisk til å se hvordan sluttresultatet på denne ullbuksa blir.. Har jo ikke strikket det før! =)

Hmmm.. kanskje jeg skal ta med meg lunsjen og sette meg på verandaen!? Det er jo så utroooolig nydelig vær ute i dag!!! *smile* Ja.. gjør det jeg...



Håper dere har en strålende dag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar