drømmer meg tilbake...

Jaja, så ble det ikke så mange innlegg fra Hellas som jeg hadde tenkt det skulle bli.. Og ikke fikk jeg lagt ut bilder til dere heller mens jeg var bortreist, selv om jeg kjøpte en super dings.
Tingen var at de siste dagene ville jeg bare nyte fullt ut, og ikke sitte så mye med asus'n og nerde.. Også ble det noen turer til "hovedstaden" og rundt på øya, og jeg var rett og slett utslitt på kveldene når jeg hadde hatt tid til å nerde, men da valgte jeg søvn fremfor å være stuptrøtt når jeg skulle stå opp..
Men nok om det da.. Nå tenkte jeg at jeg skulle slenge ut noen bilder til dere, fra den utrolig deilige turen min, som faktisk ble en mer se-og-oppleve-ting ferie enn planlagt. hehe

hmm.. etter en liten sjekk ser det ut til at jeg har en hel haug med bilder... Så jeg skal se om jeg ikke får lagd et lite album som jeg kan linke til her.. hehe Skal begynne å plukke bilder og ordne med en gang.. Og virkelig drømme meg tilbake til da jeg lå på en sandstrand og kjente sola steike mot kroppen og hørte bølgeskvulpet...



Kommer med linken senere! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar