dagens lunsj..

Ferien er over, og det er virkelig på tide og gjøre noe med kostholdet og formen.. Så nå er jeg i full gang med prosjekt - omlegging av kost og få mer trening inn i hverdagen igjen!
Jeg tenkte derfor at jeg skulle bli flink å dele med dere hva jeg dytter i meg til frokost, lunsj og middag... Og kanskje komme med noen tips til trening etter hvert som jeg komme igang med det også..

Så det første lunsj-tipset jeg skal komme med har jeg fått av min flott venninne og samboer - Victoria. =)

Frukt med cottage cheese

1 nektarin
1 banan
litt melon
2 ss cottage cheese

-----

Du velger selv hvordan frukt du vil ha, og deler det i biter før du blander med cottage cheese.
Uansett blir det en knall god blanding, som kan brukes til frokost og lunsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar