Makan til bråk da...

I dag tidlig, klokken åtte, ble jeg vekt av et helvetes bråk utenfor vinduet mitt.. Først så tenkte jeg at det kanskje hadde klikka for naboen og at han styra med noe på verandaen sin. Men så hørte jeg lyder som tydet på at det faktisk var RETT utenfor MITT soveromsvindu. Så jeg sto opp, trakk opp rullgardina og der.. Der sto det en mann på en stige og stirra på meg... MAKAN!
Første jeg tenkte var, innbruddstyv?! Men så slo det meg, han hadde jo på seg arbeidstøy..
Og det viste seg at han bare var utsendt for å sette opp en brannstige på taket.. Men allikevel da..
Der lå jeg og prøvde å sove, og det dyret bråket så sykt, hørtes ut som hele taket skulle dette i hodet på meg... Ikke tror jeg han er ferdig heller, for stigen står der fremdeles og det ligger flere trappetrinn på verandaen vår. Jeg blir sur hvis han vekker meg klokka åtte i morgen også!!

Bilde ut av vinduet mitt, uten mannen da, for turte ikke ta bilde av han også :p haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar