Lunsj, skravling og shopping med Mari <3

I går møtte jeg Mari til den faste lunsjen på La Baguette. Det ble skravling om hva som hadde skjedd siden sist, og hva som skal skje fremover.. hihi Det var sååå koselig å se igjen Mari! =D
Var jo nesten 14 dager siden sist jeg så henne! hehe Er jo en heeeel evighet det!
Så i hvert fall, vi spiste lunsj, snakket og snakket og trasket oppover Karl Johan og ned på Aker Brygge. Planen var at vi ikke skulle bruke penger noen av oss. Meen, det funker jo aldri. hehe

Vel vel, bilder av min ligge fangst. hehe :pVar innom H&M og kjøpte hårbøyler, litt fjær, silkebånd, isoporkule og lim på Panduro.. Så kan dere jo gjette hva jeg skal prøve meg på.. hahaha

Har siklet på denne kjole en god stund nå, og i går fant jeg den på salg, så da måtte jeg jo bare ha den! :p 150,- på Cubus.

Da jeg var i Sogndal for noen uker siden holdt jeg på å kjøpe denne buksa, men så ble det aldri noe av. Men i går MÅTTE jeg bare ha den.. hihi Den passet jo perfekt! ;) 399,- på Cubus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar