ble ikke helt som planlagt..

Dagen i går ble ikke helt som planlagt. Ikke klarte jeg å stå opp så tidlig som jeg ville, ikke fikk jeg vasket i huset eller vasket klær. Det ble heller ikke noe av spinningen, kroppen var rett og slett ikke med meg på den. Ikke ble det klipping av gresset heller. Men jeg fikk kjøpt konvolutter og frimerker og sendt søknader. Og jeg fikk gjort litt yoga. Men å komme meg i seng tidlig - nei, det skjedde heller ikke..

Så, hva gjorde jeg egentlig i går?
Joda, jeg forsove meg, med vilje.. Fordi jeg hadde en helt sinnsyk hodepine, og kroppen var så tung at jeg ikke hadde klart å stå opp om jeg hadde prøvd. Da jeg endelig fikk meg ut av senga og inn i dusjen begynte jeg å få dårlig tid på å bli ferdig med søknadene, så jeg stresset meg gjennom en dusj og påkledning, før jeg kastet meg av sted til butikken for å få sendt søknadene slik at de skulle rekke å komme frem til i dag.
Endelig kunne jeg slappe av litt og få i meg litt mat. Og under maten planlegger Lene N og jeg å møtes for noen øl i Sofienbergparken. Så der ente jeg opp, i Sofienbergparken med Lene og noen venner av henne. Og når man først begynner å drikke er det ikke like greit å slutte.
Det var en utrolig morsom kveld da, det skal sies. Men jeg var flink, klarte å ta siste t-bane hjem fra byen. Skulle jo jobbe i dag, så måtte ikke miste fornuften helt! :)
(Lene søta og ei søt venninne av henne =) )

Var en smule skjelven i kroppen når jeg våknet i dag, men etter å fått i meg litt væske og kastet i meg litt mat var formen helt fin! Takk og lov, for det var fullt kjør med nevøer og det hele hjemme. hehe
Vel, etter å ha følt at timene gikk tusen ganger saktere enn de vanligvis gjør var det tid for jobb.
Fem timer i kassa på Ultra, som gikk så sabla sakte at jeg trodde jeg skulle kaste opp, men kom meg igjennom det i dag også.. Rart å jobbe på en fredag, pleier jo ikke det vanligvis. Men blir penger, og penger er fint! =)

Nå skal jeg ligge rett ut på sofaen og bare nyyyyyte kvelden med en film.. Yey!
Så er det jobb igjen i morgen. Og vors hos Lisa og ut med gjengen! YEY! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar