Sommerferien..

.. begynner å ta form.. Og det igjen betyr at jeg har noe å se frem til.. Og det liker jeg! 
Jeg har søkt om fri fra jobben i uke 26, 30, 31, 35 og 36.. Så krysser jeg fingrene å håper jeg får det som jeg vil! :) 
I uke 26 drar jeg en liten tur til Sogndal for å feire 3 års dagen til lille Krisitan, tenk at det har gått 3 år allerede.. Tiden flyr virkelig fort! :) Men det blir koselig vet.. =D

Så drar jeg til Sogndal og blir der en ukes tid i uke 31, så da blir det enda mer henging med denne søte gjengen her.. hehe 

Også drar jeg til Kreta den 22. august for å oppleve øya, dra ut for å se på spingalonga og bare kjøre rundt og se meg om, før det blir å båte over til Syros og være der til slutten av uke 36. Alle planene i den turen er ikke helt i boks enda, om det blir flere øyer som skal besøkes eller om det blir noen døgn i Athen. Det får en ta som det kommer! Det blir i hvert fall typ 14 dager i Hellas! Deet blir digg det, med masse sol og varme.. Yeah! =D

Uten om det skal jeg jakte på ny jobb jeg kan begynne i, få en del vakter på Ultra så økonomien går rundt og selvfølgelig prøve å være samme de super flotte vennene jeg har! =D 

Elsker sommeren og kan ikke vente på at den er her!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar