første eksamen unnagjort..

Lenge har jeg vært usikker på om jeg skulle gidde å gå opp til eksamen i Dataformidling og nettverk, men jeg bestemte meg nå for å gi det en sjanse. Og startet å lese for litt over en uke siden, men det dabbet litt av og jeg tenkte jeg skulle melde meg av, men siden jeg var så flink og forsov meg den dagen det måtte ha blitt gjort, var jeg nødt til å ta denne eksamen..
Såe siden tirsdag har jeg lest frebrisk gjennom boka, gjort oppgaver og sammen med Therese skrevet notatark til eksamen... Selv om det kan virke som at jeg har vært drit stresset for denne eksamen er jeg totalt likegyldig til hvordan det kom til å gå.. Jeg har ikke vært stresset, jeg har ikke vært nervøs, jeg har faktisk nesten ikke brydd meg i det hele tatt.. Selv om jeg har lest og skrevet notater... Men ja, uansett... Nå er det over.. og forhåpentligvis trenger jeg aldri mer å åpne boka til faget igjen.. Jeg svarte på alle oppgavene, skrev 11 sider og fikk krampe i både høyre og venstre hånd! Om jeg har svart riktig er jo en helt annen sak, men nå er det i hvert fall over.. For en stund! Sensuren er om 3 uker, så vi får se da.. Om jeg klarte det eller om jeg må prøve på nytt...
Digg å være ferdig for denne gang i hvert fall!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar