Blogg i bilder..

Endelig er det fredag... Og jeg synes det er deilig.. Jeg elsker fredager.. Endelig er det helg og jeg kan slenge meg på sofaen og bare sløve.. Eneste er jo at jeg som regel jobber på lørdager, så kan ikke ta av, men pleier å være for sliten til å ville ta av på fredager uansett.. Fredager er forbeholdt sløving!

Jeg skal sløve i dag også, men samtidig som jeg sløver skal jeg prøve å få gjort litt skolearbeid. Har bare noen uker igjen på hovedprosjektet og tenkte å få unna gjort mest mulig nokså fort.. Og da begynner jeg i kveld.. Like gjerne..



Sånn ser jeg ut i dag.. hehe man ser det kanskje ikke, men jeg har umennskelig vondt i hele kroppen etter gårsdagen.. Hjalp pappa med å bære materialer til et hus, og nå har jeg vondt i muskler jeg ikke visste jeg hadde...

Før jeg dro til byen i går kveld, for å møte gjengen, var jeg vill og gærn og lakket neglene ROSA! ooh!

Nå skal jeg koose meg med php-html-css bøkene mine.. Og leke meg til jeg blir fornøyd med et design som kan brukes! =)

Det betyr altså at jeg skal taste ihjel tastaturet på mac'n.. Eller i hvert fall til det ryker av det! ;)

Jeg har kjøpt verdens dyreste moreller i dag, så de skal jeg virkelig kooose meg med.. Ikke noe sløsing med de i hvert fall! Dæven døtte!

Og de obligatoriske druene da... Tror jeg skulle spiste meg ihjel på druer, elsker druer! Digg!!!
Heller druere enn sjokolade for å si det sånn!!!


Hva skal dere gjøre denne fredagen?! =)


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar