2013 i bilder

Januar


For første gang på flere år prøver jeg meg på ny innkjøpte skøyter! 
Den endte med et knust kne og sykmelding i en uke... 
Men moro var det! ;)


Februar


Vi dro ut på skitur, og søster hadde en fantastisk idè med å steke pannekaker på primus.. 
Ikke så veldig vellykket, men turen var koselig 
og pannekakene var gode når de ble stekt i panna hjemme..


Mars


JC og jeg tok noen dager i Gøteborg. Kosikos!


April


Jobbtur til Lofoten. Fantastisk! 
Herlig natur, flere årstider på en og samme tid.
En opplevelse jeg ikke vil være for uten.


Mai


Løvetenner som dukker opp over alt. Våren er kommet. Deilig!


Juni


Søss, gutta og jeg tok oss en tur til Sognsvann og ble med på Menyløpet.
Både for store og små. Gutta var strålende fornøyde da vi kom i mål og de fikk hver sin YT.


Juli


JC og jeg tok oss en tur til Halden,
 og nøt noen late dager på hytta og spiste god mat på brygga i finværet! 


August


Jeg har bursdag!! Wohoo!


September


JC og jeg drar på ferie til Hellas, og nyter late dager på stranda i Santorini og Naxos.
Herlige 14 dager med sol og varme og opplading av batteriene..


Oktober


Rådyra tusler rundt i hagen og spiser epler som detter fra trærne. 
Hvor blir det av ruske været og snøen??


November


Julebord med jobben. Moro som alltid! =D


Desember

Så kom desember, jeg ble sykmeldt og "slapp unna" julemaset.
Jula kom, jula gikk og det ble nyttårsaften.
Men gutta var fornøyde 2. juledag med alt de hadde fått. Nå venter de bare på snø..
For den har jo fremdeles ikke kommet.... 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar