Jul i stua..

Her om dagen kjøpte jeg meg nytt objektiv til kameraet mitt.. 
Og fikk tilbake lysten på å knipse bilder..
Så fremover kommer det helt sikkert til å bli masse innlegg med bilder.
Knipset litt rundt i går kveld av julepynten vi har. 

 Lysfat fra ikea, fylt med "snø" fra Panduro og smånisser fra Panduro og t-lys holder fra Nille.

 Lyslykt fra ikea, julestjerner og potter fra Mester Grønn.

 Julekule med lys i fra Jula.

 Hjemmelagde julekuler med nisser og snø. Alt kjøpt på Panduro og satt sammen selv.

Snølykt.. Det kom jo så mye snø i helga, så i går var jeg ute og lekte meg litt. ;)
Snøen er vel ikke bare for barna?! hihi

Nå skal jeg sette meg ned å skrive handleliste på hva jeg trenger
for å lage ferdig julegaver og julebakst.


Bilder kommer ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar