Alenetid

I kveld er mannen på jobb og jeg er alene hjemme.. Det betyr, ALENETID! hihi ;)
Jeg har fyra opp i peisen, tatt meg lov til å hente dyna ut i sofaen også sitter jeg
 og surfe på nettet på blogger og interiørsider, for å fange til meg litt tips og triks. 
Og kanskje få litt inspirasjon til ting jeg kan gjøre andre dager når jeg er alene.
For når mannen jobber seint hver tredje uke og jeg jobber tidlig hver dag, 
så blir det noen kvelder alene. Og da hadde det jo vært greit å hatt noe å gjøre. :)
Denne uka her blir det bare i kveld jeg alene, for på mandag var jeg først på jobb på Meny, også på jobb som støttekontakt på kvelden. Og i går var jeg hjemme hos mamma og pappa etter jobb for å hente sovepose og liggeunderlag til jeg skal på tur til helga. I morgen skal jeg hjem til søstra mi og låne noen vintersko. Og på fredag drar jeg på tur. Så i grunn er det litt deilig å være alene i kveld. 
Og bare slappe av og samle litt energi til resten av uka. 



Håper alle har en fin onsdag! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar