I morgen..

.. skal jeg prøve å stå opp i tide til å stikke innom treningssenteret og ta en time spinning.
Har ikke vært på spinning på evigheter nå, så kan bli spennende å se hvordan det går.
Kjenner at jeg ikke har helt sykkel-formen inne.. Syklet til jobben i dag, og kjenner det nå.. Men nå er jo spinning og sykling ute to forskjellige ting da.. utrolig nok.. hehe


Ellers skal jeg ta en runde med pilates i løpet av dagen også. Har hatt lyst til å prøve det ut lenge nå, og tok en runde med det i sta før jeg sovnet av, og det var ganske så behagelig - pluss at jeg kjente kroppen jobbe. =) I motsettning til den gang jeg og Vic var på pilates på Spenst. haha


Vel vel, lurer på om jeg bare skal finne senga, i steden for å sovne av på sofaen igjen.. hehe
Håper alle har en nice lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar