Et liiite innlegg...

Da har jeg vært i Hellas i snart en uke alt.. Tiden går så alt for fort... Været og vannet er bra! Sola steker og vannet kjøler en ned. deeilig! Har funnet en kafe med gratisk internett, og det passet jo glimrende. Har allerede skypet med Lene. hihi Koslig!

Tenkte jeg skulle se om jeg fant en dings så jeg får lastet inn noen bilder på pc`n og få postet dem ut til dere. Så får dere se hvordan jeg har det da vettu. Men får jeg ikke tak i noe skal jeg prøve å få postet noen innlegg som forteller om dagene mine uansett. :)

Vel, nå skal jeg ta kvelden her. Har fått inn en rutine på å ta en løpetur klokken åtte hver morgen, så blir det samme i morgen.. Hvis jeg får sovet ordentligi natt.. Tror jeg fikk meg et lite heteslag på stranda i dag. Begynte å se svarte prikker og svimle.. haha.. Flott da! :/

Nei, håper dere har det fint dere hjemme! Så sneiks vi!

BTW: Vil du har kort, send meg adressen din på mail : kjerstifredriksen@gmail.com.. hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar