En helt ny hverdag


For 12 dager siden kom lillegutt til verden! Og vi fikk oss en helt ny hverdag.
Vi bruker fremdeles dagene på å bli kjent med hverandre, lukte, føle, se.. Noe ordentlig rutine har vi ikke kommet helt inn i enda, men det kommer! Vi har startet med en fast leggerutine og stå opp rutine, så får alt i mellom der komme litt for hver dag! Vi har det ikke travelt, vi skal bare nyte hver dag sammen. I hvert fall nå som pappa er hjemme sammen oss. Så får vi se hvordan det blir når han er tilbake på jobb og vi skal være hjemme alene i noen timer hver dag. 
Og siden jeg selv ikke får løfte annet enn deg de neste 4 ukene og helst skal ta det med ro like lenge, så blir det vel mye kos og lite gjøremål frem til kroppen og legen sier jeg er klar for å møte hverdagen skikkelig igjen. Men hva gjør vel det, når det eneste jeg vil er å kose med deg og beundre deg til en hver tid!! 



<3 Hjerte vårt <3

3 kommentarer:

  1. Gratulerer såå masse!

    Ønsker deg en finfin søndag og kos deg masse med lilleprinsen.

    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! =)
      Vi stor koser oss! <3

      klem

      Slett
  2. Takk for kommentaren inne hos meg!

    Jeg håper du nyter den nye hverdagen!

    Ønsker deg en nydelig tirsdagskveld.
    Her er det vaffelkveld, Nala har nemlig besøk av din bestevenn *ler* sånn er det å være hundemamma #hundefolk

    ♥Smil og klem♥

    SvarSlett