Husmus

For noen måneder siden hørte jeg grafse og klore lyder i taket/veggen.
Jeg var overbevist om at det var mus.. 
Men min kjære mente det bare var fugler som tuslet på taket. 
Så, ja.. Da var det vel det da.. 
Så! For noen uker siden, kom disse lydene tilbake.. 
Og igjen sier jeg.. "Vi har MUS i taket/veggen.."
Min kjære, "Neida, det er bare fugler.. jeg har ikke hørt noe.."
Bare noen dager etterpå, står vi på kjøkkenet for å lage mat. Og jeg åpner det ene kjøkkenskapet..
Og grafse og klore lydene dukker opp.. Og denne gangen hører jeg de veldig nærme.
Min kjære, han hører det han også..
Meen, "Kjersti, det er bare vann som drypper fra taket.. Snøen smelter.."

Veel, jeg var overbevist om at det var mus, så jeg sagde hull i taket, la opp to musefeller..
 I dag, åpnet jeg hullet igjen, for å se om det var noen i fella..
Og jammen sa jeg smør... I fella lå det nemlig en MUS!!!



Nå håper jeg vi er kvitt husmusa og at han var alene.. 
Stakkars.. Han burde holdt seg utendørs. 



3 kommentarer:

  1. Ѕhe obtainеd the notion fгοm cooking piοneer Barbаra
    Kerr. Sіzzling aіr ballоon rides aгound thе gοrge aгe also seriοusly well likeԁ.
    А full graіn breakfast οf aged-fashionеd oatmeal with almonds
    (grіnd them up to disguise them, if essential) will maintain a kid ωay mоre than orange ϳuice and a
    bagel.

    Look intο my website - emile henry pizza stone recipes

    SvarSlett
  2. Chicаgο ρizza is usuаlly mеaty
    (some variants comе stuffed with cheeses and meаt lаyers) and іt iѕ eatеn with а knife
    and forκ. Layеr bottοm ωith as much or as little pizzа sauce aѕ you lіκe.
    I'm sure you'll find our гevieωѕ to be honest and accuгate.



    Rеviеw my homеpagе .

    .. pizza pan alexandria va

    SvarSlett
  3. This is really attention-grabbing, You are an excessively professional blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to in search of more of your wonderful post. Additionally, I've shared your
    site in my social networks

    my site ... mannheim Kindergeburtstag

    SvarSlett