Frustrerte fruer maraton

De siste dagene har jeg stort sett ikke gjort noen ting..
Bortsett fra å ligge på sofaen og se på Frustrerte Fruer!! 
Er moro å være syk... NOOOOOT! 
Er så lei nå, atte hjelp! 
Gleder meg som en unge på julaften til 1. januar og jeg er tilbake på jobb!
Positive er jo at jeg ikke er så slapp lengre, stemmen er mer eller mindre tilbake og hodepinen og den stive nakken er så og si borte! Nå er det bare å håpe at den tette halsen straks blir borte også, så jeg slipper å bli tungpusta og sliten bare av å reise meg opp! :)

Men skal ikke klage, jeg har verdens beste som har stelt pent med meg, 
og jeg får ligge under et stoort pledd og fyre i peisen og se favorittserien min hele dagen!! 


1 kommentar:

  1. Åh nei! Har du vært dårlig! UFF! Godbedring :)

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett