Tigi gjør underverker

 (found)

Før jul begynte jeg å bruke den fantastiske shampooen og balsamen fra Bed Head, håret mitt ble glatt og myk og var _nesten_ en drøm å ha med og gjøre. Men så byttet jeg over til noe annet en periode, og håret ble litt kranglete igjen. Så jeg begynte og bruke Bed Head sin Urban antidotes resurrection shampoo og balsam (de røde tubene på bilde over) igjen her om dagen, og til min store fortvilelse er de nå tomme! Så jeg stakk snuta innom blush.no bare for å sjekke prisen, og til min store lykke var alt fra Tigi på tilbud akkurat nå! Så da fikk jeg lett svidd av litt på hårprodukter fra favorittmerke mitt! 

(found)

Slang med en Smoothing lusterizer fra S-factor også, for den er helt fantastisk den også!! Og ikke nok med at disse produktene er helt fantastisk flotte, de lukter super godt også!! 

Så nå venter jeg bare spent på pakke i posten!




(innlegget er IKKE sponset)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar