<3 ikea

Hoi hoi, i går startet jeg å vaske huset, og i dag gjorde jeg det ferdig, nå er alt så rent som bare det! Er nesten litt for ryddig her, har nesten lyst til å rote det til igjen.. hehe Neida! :p Er deilig å ha det ryddig! =D

Ellers klarte jeg å dra med meg mamma og pappa på Ikea en tur, skulle bare ha en blomst - en lik som jeg hadde da jeg bodde i Halden som jeg klarte å drepe nokså fort! Så får se om jeg klarer å holde liv i denne da! haha =P
Bortsett fra blomsten fikk jeg plukket med meg noen servietter, duftlys, knotter til å ha under stolene på stua, strykebrett og noen plastkopper.. haha
Også ble det en tur innom G-sport, der fikk jeg tak i nye treningssko til saltrening. Yey!

Nå skal jeg legge meg med en bok å se om jeg ikke sovner snart, så jeg er uthvilt til i morgen.
Tanken er å få prøvd ut de nye skoa ;)
Og muligens møte Heidi og Ivo..

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar